Search This Blog

Sunday 6 July 2014

2nd Anniversary

7.7.2014 adalah tarikh genap 2 tahun usia perkahwinan saya.. 2 tahun ni sebenarnya masih dalam kategori baru.. Saya sentiasa doakan semoga perkahwinan saya kekal sehingga akhir hayat kami.. supaya dapat sama-sama merasai setiap saat usia bersama-sama.. Saya juga doakan semoga pertukaran tempat kerja saya diluluskan supaya saya dapat tinggal bersama-sama suami.. Kalau nak cerita pasal susah duduk berjauhan dengan suami ni 2-3 hari baru habis kot.. InsyaAllah semoga doa-doa saya dimakbulkan Allah..

Ok.. Apa hadiah anniversary tahun ni oleh Encik Suami??




Haaa... ini dia hadiah saya tahun ni daripada suami.. Saya dapat Samsung Galaxy Note 3 daripada suami.. Alhamdulillah.. terima kasih yang tidak terhingga.. Comel! warna pink..
Hadiah saya??? Alamak tak sempat nak fikir.. sibuk beribadah di bulan puasa.. (ayat cover)
Hp kami sama sekarang cuma yang saya mahal sikit sebab warna pink.. Sebab warna je?? Patutlah uncle kedai tu cakap.. customer perempuan ni sanggup keluarkan duit semata-mata untuk warna je.. untunglah Samsung kalau macam ni.. keluarkan warna-warna untuk perempuan lagi.. Ok.. Alhamdulillah.. Semoga kami kekal sehingga akhir hayat kami.. InsyaAllah..

Selamat berpuasa untuk hari ke-9!

1 comment: