Search This Blog

Wednesday 15 October 2014

Lelaki Bawa Bekal Ke Office?




Sebelum berkahwin saya fikir lelaki mesti segankan nak bawa bekal gi office.. takut diejek nak jimat atau sewaktu dengannya.. 

Tapi selepas kahwin.. en. Husband saya nak je bawa bekal dan die cukup rasa bangga nak bawak.. ermmm.. rasa pelik juga bangga ke..
Dia cakap seolah-olah macam isteri sayang sangat kat dia.. dan jarang sangat isteri nak masak pagi-pagi buat bekal kat suami... ye ke????

Sekarang saya pulak yang cukup bangga bila en. Husband bawak bekal.. memang rasa dihargai.. hubungan suami isteri pun tanpa kita sedar dengan perkara macamni boleh mengeratkan lagi hubungan kite suami isteri.. 

Takde apa yang saya mampu cakap.. kecuali alhamdulillah... suami saya tak segan bawak bekal... hahaha.. gambar atas tu real tau.. bekal pagi tadi.. takdela hari-hari saya bekalkan die.. tapi selalulah juga sejak kebelakangan ni.. katanya makanan kat kantin tak sedap.... ermmm.. puji saya ke?? Hehe..

Ok.. tata..

No comments:

Post a Comment