Search This Blog

Saturday 2 January 2016

Beli Batik Online Secara Ansuran

Memandangkan harga barang yang semakin naik termasuklah tiket kapal terbang saya nanti maka saya terpaksa membuat keputusan untuk berniaga.. dan pilihan saya dalah dengan berniaga kain batik canting.. sesiapa nak beli baju batik secara online bolehlah hubungi saya.. kalau nak berniaga pun boleh.. saya akan ajar dan tak memerlukan modal.. bermakna modal adalah daripada saya... wahhh.. cam kaya je bunyiii.. hehe..

silalah view gambar-gambar di bawah.. Harga bermula RM150 - RM350 bergantung pada jenis kain dan corak.. pada yang nak beli secara ansuran pun boleh.. saya tahu harga kain batik ni mahal.. jadi saya mudahkan pembelian dengan cara ansuran tetapi harga sama seperti cash.. yelahh.. mana boleh harga ansuran lagi tinggi daripada harga cash kan..  hehe.. saje je nak ingatkan siapa yang tak tahu sambil ingatkan diri sendiri..






ok.. nak lagi banyak pilihan dan terutamanya yang berminat untuk berniaga pun boleh.. whatsapp sy 0199009408 dengan segera!!! yeaaa....


k.. bai

No comments:

Post a Comment